La meva foto
"El simple aleteig d'una papallona pot canviar el món" (Proverbi xinès)
ALES DE VIDRE,
ESVOLETECS DE COLOR.
ENCANT LLUMINÓS.




dimarts, 15 de gener del 2013

BALANCEJOS


Trobada a la xarxa.



En el balancí dels pensaments,
em bressola la confiança
mentre la pau i l’harmonia
dansen abillades d’esperança.

En el balancí dels sentiments,
m’embolcalla la bonança
amb balancejos d’alegria
omplint de llum tota l’estança.

En el balancí dels moments...
els meus ulls s’obren amb tu,
sense cap recança.

14 comentaris:

  1. Molt bonic...

    Llegint-te, per un moment, el meu pensament ha marxat cap a un passat que, ara ja no hi és.
    Com he llegit en algun lloc, potser és el moment de recuperar.

    Gràcies

    Abraçada

    Josep

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu, Josep. Sempre és gratificant recuperar allò que pensaves havies perdut.
      Abraçada de tornada.

      Elimina
  2. el balancí és un dels meus llocs preferits. S'hi pot llegir, pensar, somiar...

    ResponElimina
    Respostes
    1. És un bon lloc, com bé dius tu, per somniar, recordar, reflexionar i també descansar d’una llarga jornada.
      Abraçada.

      Elimina
  3. Vull un balancí pels bons moments, els sentiments i els pensaments...Perquè em bressoli, m'embolcalli i m'ompli de llum i d'harmonia!
    És un moble que dóna caliu a l'estança...
    Petonets ben balancejats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un balancí ple de records on els seus balancejos ens poden acaronar moments molt especials.
      Més petons balancejats per a tu, M. Roser.

      Elimina
  4. un balanceig amb pensaments positius que sens subte ens bressolen i ens ajuden a somriure a la vida

    abraçadetes amb ales !!!
    joan

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sempre positius, Joan, mai negatius. Balancejos de la vida que ens bressolen i acaronen per fer front a la vida.
      Més abraçades d’ales.

      Elimina
  5. El teu balancí m'ha portat a moments llunyans i estimats, records de tardes asseguda al costat de la meva àvia, mentre m'explicava històries, i es balancejava lentament en el seu seient preferit, el seu balancí.

    Aferradetes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquests records no tenen preu. Oi, Lluna ?. Les àvies són el pou de saviesa on tots hi hem extret aigua a cabassos en moltes ocasions, per apaivagar la set de coneixement amb la seva experiència empírica.
      Balancejos de coneixement escrits a cada arruga de la pell. M’alegra molt que el meu batecs d’ales en aquest balanci, t’hagi portat a moments estimats.
      Més abraçades per a tu.

      Elimina
  6. Respostes
    1. Balancejos de calidesa en el cor. Gràcies, Verba volant...
      Abraçades.

      Elimina

GRÀCIES PER ACOMPANYAR-ME AMB LES TEVES PARAULES.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SEGUIDORS DE LES MEVES PAPALLONES

QR PAPALLONA BLAVA

QR PAPALLONA BLAVA

INFORMACIONS

INFORMACIONS
Protected by Copyscape Originality Checker